ORDER FORM

Name:
Customer: New
Return
No. Ahli (10% disc):
H/P:
Email Address (wajib isi):
Address:
List item code::
Alternatif kod jika kod yang dipilih tiada:
Pos:
Bank:
Tempoh pembayaran:
TC akan batalkan item yang telah di'BOOKED' jika saya tidak membuat pembayaran dalam tempoh 2 hari: setuju

This online form was provided by Freedback.
check SPAM BOX/JUNK MAIK/BOXBE jika tidak mendapat reply order dari kami dalam masa 48jam
*BOOKING PERIOD 2 DAYS ONLY~
*kalau tetibe xjadi..tolong bgtau dengan apa cara sekalipun AS SOON AS POSSIBLE *setiap order akan direply dalam masa 48 jam ke EMAIL..jadi..wajib bagi email yang selalu anda buka ye..=)

CARA PEMBELIAN

Amal akan mengutamakan customer-customer yang isi ORDER FORM ye ;)

Bukan apa..senang masa amal nak packing nanti..rujuk pada email je..tak payah nak bukak inbox HP @ FB..

tapi....kalau dah try submit form sepuluh kali tetap tak boleh..amal boleh consider terima order dari cara-cara yang lain ;)

1)
Gambar kat atas ni la gambar ORDER FORM =)

sebelum isi..fikir betul-betul dulu nak beli ke tak?budget cukup ke tak?jangan la dah biar amal booking 2-3 hari baru cakap tak jadi beli sebab budget dah lari..huhu..sedih woo =(

isi je semua kotak-kotak tu sebab semua tu penting..yang tak berapa penting ruangan comment/suggestion tu je..
make sure EMAIL korang betul ye..sebab setiap order akan diREPLY ke email..kalau korang bagi salah email jangan salahkan amal kalau tak dapat reply dari amal..huhu

2) insyaALLAH..dalam masa 24jam @ kurang daripada 24 jam korang akan dapat reply order dari amal..=)
amal akan bagi TOTAL dan ACC NUM dalam reply order tu..time ni la korang kene check EMAIL..(make sure check spam box jugak..kot2 la reply email dr amal tu termasuk dalam spam box..pernah jadi ye)

3) Lepas je amal reply order tu..amal akan BOOKED terus item yang korang nak...dan tempoh BOOKING 2 HARI je..unless korang ada alasan munasabah untuk dipanjangkan tempoh booking~
Strictly amal akan buka booking korang lepas 2 hari..melainkan amal rajin nak habiskan kredit hantar SMS tanye 'nak ke tak barang tu??'

4) Bila korang dah terima email tu...segera la buat pembayaran =)
dan bila dah buat bayaran melalui CASH DEPOSIT ke...M2U ke...CIMB CLICKS ke...tolong hantar email details seperti NO.REFERENCE/TARIKH/MASA/TEMPAT...penting ye sebab setengah customer just SMS amal je..almaklum la..nak kata mudaH..tak la mudaH sangat..risau terlupa nak bukak inbox hp tu..huhu..better email...tapi ada setengah tu buat dua-dua..THUMB UP untuk customer macam ni =)
** Penting : pastikan anda menghantar butir@ bukti pembayaran ye.. 

5) Selepas korang dah bayar...amal akan pos keesokkan harinya =)
amal packing barang malam...amal akan pos sebelum atau selepas pukul 2 petang...

6) Disebabkan kekangan masa (amal bekerja ye)..amal takde masa nak bagi tracking num satu-satu kat korang..jadi..sape yang nak tracking num..tolong mintak dari amal ye..=)

7) Lepas tu korang tunggu je la barang korang sampai ;)


PERHATIAN !!

#setengah customer suka isi order form lepas tu diam membisu (maybe ada masalah kewangan tak dapat bayar ke ape kan) tapi jangan la diam..bagitau je la tak jadi beli..amal percaya rezeki tu dari ALLAH walau dalam hati ada sedikit terguris kalau korang cancel order..huhu

#kadang-kadang amal tak sempat nak reply SMS korang atau mungkin EMAIL korang dengan cepat...korang kene faham..amal pun manusia biasa..kadang-kadang terlupa..atau mungkin sibuk dengan tugasan lain..yang penting apa yang korang SMS@EMAIL amal baca..cuma amal ambil masa untuk reply je..

#bila amal reply lambat,korang SMS@EMAIL lagi..mana tau kot-kot amal memang dah tak ingat sms atau email korang yang aritu (tak pernah jadi lagi ni)...tapi jangan la tuduh amal macam-macam..amal berniaga ikhlas..mungkin kadang-kadang tersilap bagi barang atau tak perasan barang tu ada rosak ke..bukan amal sengaja..korang boleh pulangkan balik untuk tukar..tahap consideration amal tinggi tau..

#amal suka berurusan dengan korang !! ;)